Back

Auteur detail

Home
Arets

Martijn Arets

Crowd Expedition
Onderwerpen: Innovatie, Regulering, Duurzaamheid
Martijn Arets (1979) is collaborative economy analist bij Crowd Expedition. Hij is verkozen tot een van de ’40 Young Potential European Leaders under 40’ en werd in 2011 door de lezers van ondernemersmagazine en platform Sprout verkozen tot beste ondernemer van Nederland. Met zijn zelfstandige project Crowd Expedition bestudeert hij met diverse stakeholders de ontwikkelingen en dilemma’s binnen de collaborative economy in de deelgebieden deeleconomie, crowdfunding en crowdsourcing. Hij is auteur van het boek ‘Brand Expedition, a journey visiting Europe’s most inspiring brands’ (2011, Brand Expedition Book BV) en 'Crowdfunding, de hype voorbij’ (2014, Eburon). Artikelen van Arets zijn verschenen in o.a. Huffington Post, Shareable, BNR Nieuwsradio, dagblad De Pers, Marketing Tribune en Marketingfacts.

Gerelateerde artikelen

© copyright 2016 Mejudice
Privacybeleid Voorwaarden voor gebruik